Pagini

duminică, 27 noiembrie 2011

Ghid de initiere in SEO de la Google (in romana)

Google SEO Ghid

Ghidul oficial de la Google de initiere privind optimizarea pentru motoarele de cautare cuprinde cele mai bune practici care va simplifica atat accesarea cu crawlere cat si indexarea continutului dvs. de motoarele de cautare.

Ghidul este scris intr-o maniera usoara de inteles si vine cu multe exemple ilustrative.
Versiunea in limba romana a ghidului poate fi descarcata de aici: Google SEO Ghid.

Ghidul este disponibil in 40 de limbi. Versiunile in celelalte limbi pot fi accesate de aici: Google SEO Starter Guide.

7 comentarii:

  1. Thank you for share man xD

    http://ehackprograms.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. http://excesdeego.com/articole-populare/

    RăspundețiȘtergere
  3. Zi bună, eu sunt Josef Lewis. Un creditor reputabil, legitim și acreditat. Oferim împrumuturi de orice fel într-un mod foarte rapid și ușor, împrumut personal, împrumut auto, împrumut de acasă, împrumut student, împrumut de afaceri, împrumut Inventor, consolidarea datoriilor. etc

    Obțineți aprobarea pentru un împrumut de afaceri sau personal astăzi și obțineți fonduri în aceeași săptămână de aplicare. Aceste împrumuturi personale pot fi aprobate indiferent de creditul dvs. și există o mulțime de clienți fericiți pentru a susține această afirmație. Dar nu veți obține doar împrumutul personal de care aveți nevoie; veți obține cea mai ieftină. Aceasta este promisiunea noastră: garantăm cea mai mică rată pentru toate împrumuturile cu beneficii colaterale gratuite.

    Ne străduim să lăsăm o impresie de durată pozitivă depășind așteptările clienților noștri în tot ceea ce fac. Scopul nostru este să vă tratăm cu demnitate și respect, oferind în același timp servicii de cea mai bună calitate în timp util. Nu este necesar un număr de asigurări sociale și nu este necesară verificarea creditului, 100% garantată. Răspundeți imediat folosind detaliile de mai jos dacă sunteți interesat de un împrumut și nu aveți niciun fel de înșelătorie.

    Email: progresiveloan@yahoo.com
    Apel / WhatsApp: +16626183756
    Site web: https://progresivefunding.wordpress.com




    RăspundețiȘtergere
  4. ACUM SUNT ÎNCĂLCAT FINANCIAR DUPĂ ÎNCĂRCĂTORUL L-AȚI DE LA LFDS. Aș dori să aduc acest lucru la cunoștința publicului despre modul în care am intrat în contact cu LFDS după ce mi-am pierdut locul de muncă și mi s-a refuzat împrumutul de la bancă și alte finanțe instituție datorită scorului meu de credit. Nu puteam să plătesc taxele copiilor mei. Eram în urmă cu facturi, pe cale să fiu aruncat din casă datorită incapacității mele de a-mi plăti chiria, a fost în această perioadă copiii mei au fost luați de la mine prin asistență maternă. Apoi mi-am propus să caut fonduri online, unde am pierdut 3.670 de dolari pe care i-am împrumutat de la prieteni pe care i-am eliminat de două companii de împrumut online. Până când am citit despre: Serviciul de finanțare Le_Meridian (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) undeva pe internet, Totuși nu m-am convins din cauza prin ce am trecut până când mi-a spus și o rudă de-a mea care este cler. despre schema de împrumut în curs de LFDS la o rată a dobânzii foarte scăzută de 1,9%% și condiții minunate de rambursare, fără penalități pentru neplată. Nu am de ales decât să-i contactez, pe care l-am făcut prin text + 1-989-394-3740, iar domnul Benjamin mi-a răspuns în acea zi a fost cea mai bună și mai mare zi din viața mea, care nu poate fi uitat niciodată când primiți o alertă de credit de 400.000,00 USD Suma de împrumut USD pentru care am solicitat. Am folosit împrumutul în mod eficient pentru a-mi plăti datoriile și pentru a începe o afacere, iar astăzi eu și copiii mei suntem atât de fericiți și împliniți. De asemenea, îi puteți contacta prin e-mail: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) Linie de asistență WhatsApptext: + 1-989-394-3740 De ce fac asta? Fac acest lucru pentru a salva câțiva care au nevoie de un împrumut pentru a nu fi victima înșelătoriei de pe internet. Mulțumesc și Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toți, sunt Oleksander Artem din Horizon Park BC, Ucraina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut tuturor, astăzi sunt super încântat. Am văzut comentarii de la persoane care au primit deja un împrumut de la Sabinhelps@gmail.com și apoi am decis să mă înscriu pe baza recomandărilor lor. În urmă cu câteva ore, am confirmat un total de 10.000 de euro pe care i-am solicitat din contul meu bancar. Aceasta este o veste foarte bună și sfătuiesc oricui are nevoie de un împrumut real pentru a depune o cerere prin e-mail: sabinhelps@gmail.com sau whatsapp la +79267494861.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai nevoie de un împrumut urgent? contactați-ne prin e-mail pentru informații despre serviciul nostru de împrumut. Apeluri și WhatsApp: +1 502 219 6900
    E-mail: Honestloans@outlook.com
    Număr; +1 (502) 219 6900

    RăspundețiȘtergere
  7. Tere kõigile, ma olen proua jerry, ma olen praegu abielus mees, kellel on kaks last ja mul oli 2021. aasta augustis rahaline olukord takerdunud ning mul oli vaja oma poja ravimite eest arveid refinantseerida ja tasuda. Proovisin laenu otsida erinevatelt laenufirmadelt, nii era- kui ka ettevõtetelt, kuid mitte kunagi edukalt ning enamik panku keeldus minu krediidist. Aga nagu Jumal sooviks, tutvustas mulle sõber nimega Mr.peter eralaenu laenuandjat jumalamehele ja sain laenu summas 60 000 eurot ning täna olen ettevõtte omanik ja mu lastel läheb hästi hetkel. Nii kallis, kui peate mõne ettevõttega ühendust võtma, viidates madala intressimääraga 2% laenu tagamisele ja parematele tagasimakseplaanidele ja ajakavale, võtke palun ühendust härra Peterhelpsiga, ta ei tea, et ma seda teen, kuid olen praegu nii õnnelik ja otsustasin inimestele temast rohkem teada anda, ta pakub igasuguseid laene nii üksikisikutele kui ka ettevõtetele ning samuti tahan, et Jumal teda rohkem õnnistaks. Tema ettevõttega saate ühendust võtta selle meili kaudu: peterhelps01@outlook.com

    RăspundețiȘtergere